?>
23 marca 2017

PIM – Product Information Management

Wszystkie źródła produktów w jednym worku.


Scentralizowane zarządzanie produktami. Dzięki technologii Redbay Integrator w jednym miejscu zarządzasz produktami dla sklepu internetowego, serwisów marketplace, sprzedażą stacjonarną oraz marketingiem.

Automatyczne wczytywanie danych produktowych

Informacje o produktach pobierane są automatycznie z systemów zewnętrznych takich jak:

  • Systemy ERP (np. SAP, MS AX, WF-MAG, Subiekt, Comarch Optima/XL, PS2000 itp.)
  • Feed-y produkt-owe czyli pliki udostępniane dla naszego sklepu z systemów dostawców (np. pliki XML, CSV, XLS, TXT)
  • Bazy dostawców  – bezpośrednio z udostępnianych baz dostawców
  • Katalogi zdalne (FTP, HTTPS, SSH itp.)
  • Sklepy internetowe – produkty mogą być pobierane również bezpośrednio ze sklepów internetowych.

Wzbogacanie danych

W systemie zarządzania produktami następuje tzw. obróbka oraz klasyfikowanie danych produktowych. Polega to na tym że nasze produkty możemy wzbogacić o wymagane opisy marketingowe, zdjęcia, dokumentacje i skategoryzować wg. potrzeb kanałów dystrybucyjnych. Czyli dodać kategoryzację sklepową lub kategoryzację wymaganą przez portale aukcyjne lub porównywarki cen.

Sprzedaż

Co ważne sprzedaż produktów przetrzymywanych w systemie PIM nie musi opierać się tylko na sprzedaży internetowej nasze dane produktów mogą zasilać sprzedaż w wielu kanałach jednocześnie:

  • sklepy internetowe
  • portale aukcyjne
  • sklepy stacjonarne
  • systemy sprzedaży B2B
  • i wiele innych …

Marketing

Dane produktowe przechowywane w systemie PIM mogą być w prosty sposób dystrybuowane do kanałów marketingowy takich jak: agencje reklamowe, programy afiliacyjne, media, portale społecznościowe czy drukarnie przygotowujące materiały promocyjne.