Wszystkie źródła produktów w jednym worku.
Scentralizowane zarządzanie produktami. Dzięki technologii Redbay Integrator w jednym miejscu zarządzasz produktami dla sklepu internetowego, serwisów marketplace, sprzedażą stacjonarną oraz marketingiem.
Automatyczne wczytywanie danych produktowych
Informacje o produktach pobierane są automatycznie z systemów zewnętrznych takich jak:
- Systemy ERP (np. SAP, MS AX, WF-MAG, Subiekt, Comarch Optima/XL, PS2000 itp.)
- Feed-y produkt-owe czyli pliki udostępniane dla naszego sklepu z systemów dostawców (np. pliki XML, CSV, XLS, TXT)
- Bazy dostawców – bezpośrednio z udostępnianych baz dostawców
- Katalogi zdalne (FTP, HTTPS, SSH itp.)
- Sklepy internetowe – produkty mogą być pobierane również bezpośrednio ze sklepów internetowych.
Wzbogacanie danych
W systemie zarządzania produktami następuje tzw. obróbka oraz klasyfikowanie danych produktowych. Polega to na tym że nasze produkty możemy wzbogacić o wymagane opisy marketingowe, zdjęcia, dokumentacje i skategoryzować wg. potrzeb kanałów dystrybucyjnych. Czyli dodać kategoryzację sklepową lub kategoryzację wymaganą przez portale aukcyjne lub porównywarki cen.
Sprzedaż
Co ważne sprzedaż produktów przetrzymywanych w systemie PIM nie musi opierać się tylko na sprzedaży internetowej nasze dane produktów mogą zasilać sprzedaż w wielu kanałach jednocześnie:
- sklepy internetowe
- portale aukcyjne
- sklepy stacjonarne
- systemy sprzedaży B2B
- i wiele innych …
Marketing
Dane produktowe przechowywane w systemie PIM mogą być w prosty sposób dystrybuowane do kanałów marketingowy takich jak: agencje reklamowe, programy afiliacyjne, media, portale społecznościowe czy drukarnie przygotowujące materiały promocyjne.